שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

בנס ציונה הסרת שיער לנשים

תוכן העניינים:

עקיבא שטיסל, גיבור הסדרה באותו שם, הוא אמן מבריק, וציוריו של אשתו המנוחה נושאים משקל רגשי רב בתערוכה המסמלים את היחסים החדשים עם אשתו ואת הצורך להמשיך הלאה. המוקד של סדרה זו על חיי החרדים הוא היחסים בין אשת עקיבא, ילדיו ואמם. כאחת התלמידות שלי שהגיעו לאחרונה לשיעור עם תינוקה שזה עתה נולד, היא מוצאת את דרכה בבלתי מתקבל על הדעת, בחייה כסטודנטית הרינגית שחיה בעולם שאי אפשר לדמיין.

התכנית החדשה של בצלאל מתקיימת בקמפוס אחר

בו אין הדרכה דתית בשעות הבוקר, אך אחרת הקורס זהה, עם אותם מורים בקמפוס הראשי. באירוויזיון לפני שנה, הילדות בכיתתה ריכלו כיצד נראתה הזמרת הקפריסאית בתחפושת שערורייתית בתחרות המוזיקה. שמעתי לראשונה על שטיסל דרך חבר שלי שהביא לי את המופע שכבר זכה לשבחים גדולים בעונתו הראשונה בישראל. אבל הקשר בין העולם החרדי ותורתו נשבר כשסיפרה לי על התוכנית "הרינגי" והעונה השנייה של שיזמר שודרה.

האמנית התרשמה מכמה טוב השחקנים נקטו בטכניקה ומאמין שאלוני יוכל להמשיך ברצינות לציור אם תרצה בכך

טוביס פרסמו את כל יצירות האמנות שלהם מעונה זו באתר האינטרנט שלהם וכבר מיוצגת בה באופן בולט. למרות שכל הציורים בתערוכה שייכים לאולפן, היא מכרה את אחד הציורים שלה לקונה בניו יורק ומצפה למכור יותר. היא לימדה ציור למעלה מ -20 שנה וגם לומדת בכמה מבתי הספר הטובים בארץ.

למרות תפקידה המרכזי

טוביס סירבה לקרוא את התסריט עד שהבינה את תפקיד אמנותה בעלילת ההצגה. השחקנים ביקרו בסטודיו של האמנית והמחברים נתנו לה הדרכה והצביעו על יצירות אמנות אחרות שנראו להם מעוררות השראה, למשל, והצביעו על אדוארד מאנה ופיפר, שהסבירו את הרגשות שרצו להביע עם היצירה. טובי הוא לא האמן היחיד שעבד עם שטיסל: מנחם הלברשטאדט, מאייר ושרטט, עשה רישומי פחם לעונה הראשונה.

שלושה ציורי שמן גדולים מהווים את העלילה המרכזית, והעונה הסתיימה רק בחודש כדי לסיים משבר שהסתיים רק חודש לפני סיום הייצור.