שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

בעיר בת ים הסרת שיער לנשים

תוכן העניינים:

הקורבן בן 33 פונה במצב קשה לבית החולים אך מצבו השתפר לאחר לילה של טיפול אינטנסיבי. צוות מגן דוד אדום פינה אישה בשנות ה -20 לחייה שסבלה מפגיעות ראש ופונתה לבית חולים בעיר תל אביב שבדרום העיר.

פרמדיק בכיר במד"א פיראס רייס אמר

'היינו באזור כשראינו פצוע שוכב מחוסר הכרה עם חבלת ראש מדממת. התחלנו מיד להציל את חייה – וחסכנו טיפול רפואי, כולל תחבושות ותמיכה בנשימה, ולקחנו אותה לבית חולים בבית החולים איכילוב בתל אביב. הקורבן נפצע קשה אך יציב ", נמסר בהודעת בית החולים בתל אביב איכילסוב מבלי לציין את זהותה.

עשרים איש מלוד הועברו גם הם למרכז הרפואי שמיר, כולל אישה בהריון קשה עם פגיעות ראש. בנוסף לפצעי הירייה הבינוניים, נבדק גם אחד מבתי החולים בעיר לפגיעת ירי, על פי הצהרת מד"א.

משטרת ישראל עצרה שבעה בני אדם בעכו בחשד להצתה

כך דיווח ynet. בכניסה לרהט, גם כן נגב, חמישה חשודים נעצרו על ידי המשטרה בגין יידוי אבנים והצבת צמיגים בקווים 310 ו- 264. עשרה בני אדם נעצרו גם הם בתל אביב בגין נזק לרכוש, על פי משטרת ישראל.

זה מקום מושלם לשבת ולהתקרר

לצפות בקוצר רוח לפרק הבא בחיינו ובעתידנו, ויש לנו אפשרות להרחיב את הידע וההבנה שלנו לגבי התרבות המתהווה הזו, אך במקום בו אנו יכולים לאהוב ולהוקיר את הקשר העמוק והשורשי שלנו ליהדות. זהו המקום האידיאלי עבור אלה מאיתנו המחפשים מקלט בטוח מפני אלימות ואלימות של קיצוני הימין בגדה המערבית ובמזרח התיכון.

בחוף בת ים יש מגוון רחב של פעילויות נהדרות לכולם – גלישה, גלישת רוח, שייט, קיאקים ושנורקלינג הם רק כמה. בסך הכל, גלשנו למעלה מ -1,000 מיילים בגדה המערבית ובמזרח התיכון, ולמעלה מ -1.5 מיליון מטר גובה פני הים בסך הכל – עד כמה שם.

מוזיאוני MoBY בבת ים הם ביתם של המוזיאונים

הגלריות, הגלריות והמוזיאונים הטובים בעולם בגדה המערבית ובמזרח התיכון, כמו גם מספר מוזיאונים וגלריות בישראל ו מסביב לעולם. במקביל, יש בחוף מבחר רחב של פאבים ומסעדות, עם מגוון בתי קפה, ברים, מסעדות, חנויות, בתי קפה וברים.

אמפיתיאטרון ים, שנבנה גם הוא על חוף הים בשנות השישים, משמש מקום להופעות ואירועים ציבוריים. בשנת 2008 התקיים בבת ים כנס בינלאומי בנושא חקירת מרחבים עירוניים באמצעות אמנות וארכיטקטורה.

המרכז לאורבניזם ותרבות ים תיכונית הוא מכון מחקר המוקדש לחקר אורבניזם, עיצוב אורבני ומורשת תרבותית בים התיכון. בעיר מתקיימים מספר אירועי תרבות, כמו פסטיבל בת ים השנתי והפסטיבל הבינלאומי לאמנויות.

בת ים כוללת גם שתי תחנות רכבת המספקות גישה לכמה מהערים הגדולות בישראל

כולל תל אביב, הרצליה וחיפה. הקו ייפגש בתחנת יוספטל החדשה, העיר תהיה התחנה הסופית של הקו. בת ים תשמש תחנה בקו לבני-ירושלים של רכבת ישראל ובקו ירושלים-תל-אביב.