שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

הסרת שיער לנשים בלייזר

תוכן העניינים:

עבור נשים, שיער פנים הוא השיער הקשה והמביך ביותר להתמודדות, אך הסרת שיער בלייזר יכולה לעזור מאוד.

אם אתה מוטרד משיער לא רצוי על הפנים

הרגליים והגוף שלך, השקעה בתער או בשער שעווה גדול, כגון הסרת שיער בלייזר, יכולה לחסוך ממך להיות מוכת בשיער לא רצוי על הפנים והרגליים. אם גילוח כואב מדי, יקר מדי או זמן רב מדי לגדילה, הסרת שיער בלייזר יכולה לעזור. אין צורך לבזבז זמן וכסף על גילוח, אך אם אינך מסתכל כמה הוצאת על מכונות גילוח והפעלות שעוות ביקיני במהלך חייך, הסרת שיער בלייזר יכולה להוות אלטרנטיבה מצוינת.

כל מי שרוצה לטפל בהסרת שיער בלייזר צריך להיבדק אם

הוא מתאים. נשים צבעוניות ששוקלות הסרת שיער בלייזר צריכות לקחת גם זמן לחקור ספקים ושיטות עבודה פוטנציאליות. אתה לא צריך להיות מודע רק לתהליך הסרת שיער בלייזר, אלא גם לקבוע פגישה עם טכנאי לייזר כדי לדון בטיפול ולראות אם אתה המועמד הטוב ביותר. המנתח שלך יעריך את המועמד שלך להסרת שיער בלייזר ויקבע אם הוא מתאים לך.

אם אתם מעוניינים בהסרת שיער בלייזר

בחרו רופא מוסמך להתמחות כמו דרמטולוגיה או ניתוחים קוסמטיים ויכול להוכיח טיפול טוב בחולה ורמת שביעות רצון גבוהה של המטופלים. אם אתה חושב שרקורד הרופא שלך בתחומים אחרים של טיפול רפואי אינו כל כך טוב, חפש "לא".

אישור אלקטרוליזה בלבד על ידי ה- FDA להסרת שיער לצמיתות

ו- IPL משתמש באור לשם כך. הסרת שיער בלייזר משתמשת בלייזר כדי להרוס את זקיקי השיער, אך הוא פועל על ידי מיקוד קרן אור על השיער מבלי לפגוע בזקיק. יש הרואים בהפחתת שיער לצמיתות, ולא בהסרה; רק חלקם לא.

בכל הנוגע לסף הכאב, הסרת שיער בלייזר נכנסת לאותה קטגוריה כמו שעווה ופרוצדורות לא פולשניות אחרות. תלוי כמה טוב אתה יכול לסבול את הכאב, רבים מוצאים את זה כואב מספיק כדי להשוות אותו לקריעת רצועת גומי, ולעזאזל הקדוש זה כואב.

אלקטרוליזה והסרת שיער בלייזר בדרך כלל בטוחים באזור הביקיני

אך אם אתה מבצע את המחקר שלך אתה יכול להפוך אותם לבטוחים יותר על ידי מזעור הסיכון לסיבוכים במהלך הטיפול. עיין בפוסט בבלוג זה שעונה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר על לייזרים לנשים: כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער בפנים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על אופן פעולת הסרת שיער בלייזר, כמה זמן לוקח והיתרונות והחסרונות של כל סוג של הסרת שיער בלייזר. קראו על היתרונות והחסרונות של סוגי לייזר שונים וגלו איזה מהם הוא האפשרות הנכונה עבורכם. המחשבה על לייזר את הפנים והגוף שלך נשמעת אולי מפחידה, אבל כאן זה מסתבך. כמו ברוב הניתוחים הקוסמטיים, אלקטרוליזה והסרת שיער בלייזר טומנות בחובה סיכונים, אז דברו עם שני רופאי עור בבית כדי לברר מה עליכם לדעת. אני שונא להיות נושא החדשות הרעות, אך כמו בכל ניתוח פלסטי, הכל תלוי במי אתה מטפל, אם כי הסרת שיער בלייזר ואלקטרוליזה הם בדרך כלל בטוחים.

ניתן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר באמצעות לייזר 755 ננומטר או 1064 ננומטר, תלוי בסוג העור. טכנולוגיית הלייזר מדויקת להפליא, מה שמקל על אנשים להסתכל ספציפית בכמה שערות ספציפיות ולהסיר אותן.

לאחר השלמת הסרת שיער בלייזר עם 755 ננומטר או 1064 ננומטר באמצעות הלייזר Nm ניתן להסיר עד 10 שערות ביום.

בעוד שלעתים קרובות מתוארים הסרת שיער בלייזר כקבועה

המציאות היא שזקיקי השיער שלך יבריאו וייצרו שיער חדש. הסרת שיער בלייזר משתמשת בחום של קרן הלייזר כדי למנוע צמיחה מחודשת, וזה מביא אותה עד כדי פגיעה בזקיק השיער כדי למזער את צמיחת השיער. הסרת שיער בלייזר אמורה לאפשר לך ליהנות מעור חלק ונטול שיער במשך שנים רבות.

אם נמאס לכם לבזבז כסף על סכין גילוח יקרים או לקבוע פגישות שעווה

הגיע הזמן לשקול הסרת שיער בלייזר. במקום לשרוף שיער גלוי על העור, הסרת שיער בלייזר מוצאת והורסת את הזקיקים, ומונעת מהשיער לצמוח בחזרה במקום להיפך. אם תשלוף את השיער לחלוטין, הלייזר לא יהיה יעיל. לכן, הקפידו לקבוע תור לגילוח או אפילו שעווה לפני שמסירים את הלייזר או מסיר השיער.

הסרת שיער בלייזר

היא תהליך פשוט כל עוד הוא מבוצע על ידי טכנאי לייזר מורשה ומוסמך. ישנם מספר מכשירים בבית המסוגלים לזלף את שיערך בלייזר, כפי שהובטח במבחן זה, כמו גם מוצרים אחרים להסרת שיער בלייזר. אם אתה מועמד להסרת שיער בלייזר, אין שום ערובה שתצליח עם הלייזר. אני לא מאמינה כמה זה יהיה זול יותר אם אצטרך לשלם לאיש מקצוע שיעשה לי את הסרת שיער בלייזר. עבודה מקצועית יכולה להיות יקרה למדי ולא אפשרות עבור רבים מאיתנו.