שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

הסרת שיער לנשים עם מכונת גילוח

תוכן העניינים:

בחלק מהמדינות בעולם אין שום סוג של מכונות גילוח וחלקן לא מציעות קרמים להסרת שיער. נשים צריכות להחליט אם לעשות שעווה או להתגלח כדי להסיר שיער לא רצוי.

זה נע בין סכין גילוח פשוט לטיפולים כמו שעווה

לייזר ואלקטרוליזה. אין להשתמש בקרמים להסרת שיער אם יש אזור רגיש כמו השפה העליונה או המרפק. החשש הנוסף בשימוש בקרם יהיה שהוא עשוי להיות לא יעיל כמו קרם גילוח עבור טלאים שקשה לגלח.

עם הרבה מכונות גילוח ואפילציה חשמליות

אתה צריך לבצע תחזוקה שוטפת כדי להפעיל את הסרת השיער שלך כחדשה. אם אתה מגלה שאתה צריך להתגלח כל כמה ימים, ד"ר פייר אומר שאתה צריך להסתכל על סכין גילוח עם כמה להבים, שכן זה יאפשר לך לחתוך יותר שיער בפחות משיכות ועם פחות גירוי. עם זאת, אם אתה רוצה שהאזור שלך יישאר חסר שיער וחלק, יתכן שתתכנן להתגלח כמה ימים וייתכן שתצטרך להשקיע בקרם גילוח, מתכנן להשתמש לפחות יומיים-שלושה ביום.

זכור כי זה לא משהו שאתה צריך לעשות כל יום מכיוון שלא תוכל להסיר שיער בעזרת מכונת גילוח בצורה יעילה כמעט כמו שהיית עושה אם היית מקבל טיפול שיער מקצועי בפנים

אם אתה רוצה מידע נוסף, עיין בחלופות הגילוח שלנו ב- Reward Me, שם נציג בפניך את הסקופ בפרטים רבים. להלן כמה מאפשרויות הגילוח הפופולריות ביותר עבור נשים עם מכונות גילוח ואפילציה הגורמות לשיער שהוסר מוסר פחות מטריד. תשובות לשאלות אלו ואחרות יעזרו גם לכם, במיוחד אם נצטרך שתלמדו יותר על עשייה בבית – שעוות ביקיני.

כיצד להסיר שיער פנים לא רצוי בעזרת מכונת גילוח יכול להיות פשוט כמו הסוג שאוהב. בוא תסתכל על סוגים שונים של שיער שאתה יכול לקצץ ולהסיר באמצעות גילוח ביד – סכין גילוח מוחזק.

הדרך השנייה להסיר שיער ביקיני היא להשתמש בקרם הפילינג מהיר וקל כמו גילוח. הנה כאן מלא שיח אם אתה רוצה, אבל אפשר להשיג את זה גם עם גילוח קטן וכוס תה.

אם אתם רוצים גילוח קלאסי אך אתם צריכים לשמור על עדינותו

נסו את מכונת הגילוח ונוס אקסטרה סמופט סנס, המיועדת במיוחד לנשים עם עור רגיש. מכונת גילוח הפנים Shiseido Prepare נועדה לספק גילוח חלק וחלק עם להב חד וגימור עדין תוך מינימום שריטות וחתכים. הוא מסוגל להסיר שיער עדין, בין אם זה החלק האחורי של הראש, מתחת לעיניים או אפילו בצידי הפנים. הגימור רך מספיק כדי שלא תצטרכו לגרום לשיער לצמוח ולהכהה שוב, מה שמקל על צמיחתו לפגישה הבאה. מסיר שיער פנים חד פעמי של נילה מספק אלטרנטיבה חלקה להסרת שיער פנים, טיפול בגבות, הסרת עור הפנים והגנה על הלהב עם כיסוי מגן.

למרות שזה לא בדיוק מדגדג

הסרת שיער בלייזר פחות משמעותית מכאיבה משעווה. אתה לא צריך לדאוג לגירוי בעור, שכן הלייזר מסיר שיער לא רצוי מבלי לפגוע בעור שלך. בעוד שסכי גילוח יכולים להימשך ימים לאחר הגילוח, אי הנוחות נעלמת תוך שעות.

למרבה המזל, יש מכונות גילוח – אפשרויות הסרת שיער בחינם עבורך ועבור חבריך, ויש מגוון שיטות להסרת שיער הנעות בין גילוח קל וזול לאפשרויות מסובכות ויקרות יותר כמו שעווה והסרת לייזר.

מי שמשתמש בתער חשמלי לשיער גוף צריך לבחור בשיטה שלא יושבת על הפנים

אומר בלונדין. מכיוון שדרמפלנס אינם מסירים שיער מהשורשים, יתכן שהם אינם האפשרות הטובה ביותר להסרת שיער בפנים, וניסיון להשתמש בהם בכל הגוף עלול לגרום לחתכים וכריתות כואבות. לכן מכונות גילוח חשמליות של Panasonic מומלצות לנשים כי מכונות גילוח חשמליות עדינות. עם להב היפואלרגני המספק גילוח צמוד בכל עת, מכונות הגילוח החשמליות של Panasonic לנשים הן הפיתרון המושלם לכל צרכי הסרת השיער שלך.

בגילוח רטוב מסירים שיער לא רצוי עם סט להבים

וגילוח מחליק על עור רטוב בעזרת להב היפואלרגני ולהב מהיר ונמוך. הסרת זה ייקח הרבה יותר זמן משימוש בתער מסורתי, וקרם להסרת שיער יכול להפוך את השיער שלך להרבה יותר עדין כשהוא צומח בחזרה. גידול שונה מגילוח בכך שאתה מסיר את השיער בשורש במקום לגזור ולקלף אותו מהעור בעזרת סכין גילוח ולהשאיר אותו רך, חלק אך חסר שיער. זה שונה גם משיטות אחרות להסרת שיער, מכיוון שניתן להסיר שיער ישירות מהשורשים, כך שהוא לא יצמח כל כך מהר. אם אתם מחפשים תוצאה שנמשכת זמן רב יותר, אפילציה היא הפיתרון האידיאלי.