שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

הסרת שיער לנשים עם סכין גילוח

תוכן העניינים:

במדינות מסוימות ברחבי העולם אין כל סוג של מכונת גילוח, וחלקן אינן מציעות קרמים להסרת שיער. יש נשים שמנקות את הפנים באמצעות שעווה וגילוח כדי להסיר שיער לא רצוי.

זה נע בין סכין גילוח פשוט לטיפולים כמו שעווה

לייזר ואלקטרוליזה. אין להשתמש בקרמים להסרת שיער אם ישנם אזורים רגישים כמו השפה העליונה או המרפק. החשש הנוסף בעת שימוש בקרם יהיה שהוא עשוי לא להיות יעיל באותה מידה על טלאים שקשה לגלח, למשל בחלק האחורי של הראש.

אם אתה רוצה לשמור על אזורים אלה חסרי שיער וחלקים

עליך להשקיע בקרם גילוח ולתכנן להתגלח כל כמה ימים או לתכנן גילוח. אם יש לך הרבה שיער בחלק האחורי של הראש או בשפה העליונה, ד"ר פייר אומר שאתה צריך להשתמש בסכיני גילוח עם מספר להבים, מכיוון שזה יאפשר לך לחתוך יותר שיער בפחות משיכות ועם פחות גירוי. עם הרבה מכונות גילוח ואפילציה חשמליות, אתה זקוק ליכולת לבצע תחזוקה תקופתית כדי לגרום לכלים להסרת שיער לעבוד כחדשים.

זכור שזה דבר שאתה לא צריך לעשות כל יום מכיוון שלא תוכל להסיר שיער עם מכונת גילוח באופן יעיל כמעט כמו שהיית עושה אם היית מקבל טיפול שיער פנים מקצועי

להלן כמה ממשחות הגילוח הטובות ביותר לנשים עם מכונות גילוח חשמליות ואפילטוריות שגורמות לשיער שהוסר מוסר להרגיש פחות מטריד. אם אתה רוצה מידע נוסף, עיין בחלופות הגילוח שלנו ב- Reward Me, שם אנו מציגים לך את הסקופ בפרטים רבים. תשובות לשאלות אלו ואחרות יעזרו לך להחליט אם אתה זקוק לעזרה בלימוד גילוח, הכנת שיעורי שעווה מביקיני או יותר.

כיצד להסיר שיער פנים לא רצוי עם גילוח יכול להיות פשוט כמו הסוג שגורם לו להראות. בואו נסתכל על סוגים שונים של שיער הניתנים להסרה באמצעות גילוח ידני גילוח, שלוקח הרבה זמן ומאמץ וגם סבלנות.

שימוש בקרם הפילינג הוא אפשרות שנייה להסרת שיער ביקיני ודומה לגילוח במהירות ובקלות. אם אתה קורא לזה כוס התה שלך, אתה יכול לעשות את זה בפחות משעה, אבל אנחנו שם בשבילך אם תרצה בכך.

אם אתם רוצים גילוח קלאסי אך אתם צריכים לשמור על עדינותו

נסו את מכונת הגילוח ונוס אקסטרה סמופט סנס, המיועדת במיוחד לנשים עם עור רגיש. מכונת גילוח הפנים Shiseido Prepare נועדה לספק גילוח חלק וחלק עם להב חיכוך איכותי ונמוך תוך מינימום שריטות וחתכים. זה עדין מספיק כדי להסיר שיער עדין מבלי להיות קשה מדי על העור או כבד מדי על העור. הוא מספק גימור עדין מכדי לאפשר לשיער לצמוח בחזרה סמיך וכהה כך שיצמח חזרה לפגישה הבאה. מסיר שיער פנים חד פעמי של נילה יוצר ומגן על עור מעוצב – להב מוגן המספק בצורה חלקה אלטרנטיבה להסרת שיער בפנים, טיפוח גבות או כל סוג אחר של הסרת שיער, כך שאינך צריך לדאוג לגירוי בעור, יובש, גירוי או גירוי בפנים.

למרות שזה לא בדיוק מדגדג

הסרת שיער בלייזר פחות משמעותית מכאיבה משעווה. אתה לא צריך לדאוג לגירוי בעור, שכן הלייזר מסיר שיער לא רצוי מבלי לפגוע בעור שלך. סכין גילוח אמנם יכולה להימשך ימים לאחר הגילוח, אך אי הנוחות מתפוגגת במהירות ולמרות שהם אינם גורמים לגירוי, הם אינם כואבים.

למרבה המזל עבורך וחבריך יש מכונות גילוח – אפשרויות הסרת שיער בחינם, ויש מגוון שיטות להסרת שיער הנעות בין גילוח פשוט וזול לשיטות יקרות ופולשניות יותר כמו שעווה והסרת לייזר.

מכונת הגילוח החשמלית Panasonic לנשים

היא הסרת שיער מושלמת לצרכים שלך מכיוון שיש להב היפואלרגני המספק גילוח צמוד בכל פעם. זו הסיבה שאנחנו ממליצים על כך לנשים, אומר בלונדין, מכיוון שתערים עדינים וניתנים למריחה על כל הגוף. בחר שיטה לשיער שאינו על הפנים: אם שיער Dermaplane שלך בשורש אינו מוסר, יתכן וזו לא האפשרות הטובה ביותר להסיר שיער בפנים. מכונות גילוח חשמליות משמשות לשיער גוף, אך ניסיון לעשות זאת בכל מקום בגוף עלול להוביל לחתכים וחתכים כואבים.

גילוח רטוב משתמש בסט להבים כדי להסיר שיער לא רצוי ומחליק את הגילוח על עור רטוב, על פי בלונדין, וזה עובד הכי טוב לשיער גוף.

גידול שונה משיטות אחרות להסרת שיער בכך שהשיער מוסר מהשורשים

כדי שלא יגדלו כל כך מהר. גידול הוא גם גילוח שונה, מכיוון שבמקום לחתוך שיער מהעור בעזרת סכין גילוח, מסירים את השיער בשורש על ידי פילינג, הופכים אותו לרך, חלק וחסר שיער. קרמים להסרת שיער יכולים להפוך את השיער שלך להרבה יותר עדין כשהוא צומח בחזרה, וההסרה תימשך הרבה יותר זמן מאשר עם גילוח מסורתי. אם אתם מחפשים תוצאה להסרת שיער הנמשכת זמן רב יותר, אפילציה היא הפיתרון האידיאלי.