שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

השתלת שיניים מרפאה

השתלות שיניים ביום אחד מה חשוב לדעת לפני?

תוכן העניינים:

השתלת שיניים יכולה להתבצע באותו יום כהליך חד פעמי ויכולה להימשך בין 30 דקות ל -3 שעות בהתאם למספר השתלים. למעשה, הליך של השתלת שיניים בת יום אחד נראה זהה בכל שלוש האפשרויות שהוזכרו לעיל, אם כי סוג השתל עשוי להשתנות. הסיכון העיקרי לניתוחי שתל באותו יום הוא הסיכון הגבוה לכשל השתלה.

ILI הצליחו אצל אנשים עם מספר שיניים

וכמה פעילות גופנית מתרחשת במהלך החלפת השתלת שיניים תלויה במהירות שבה השיניים החדשות מתייצבות באותו יום. השתלת השיניים מוחדרת לעצם הלסת ובנייה מיוחדת משמשת כמערכת שיניים זמנית שיוחדרו בהמשך היום. לאחר סיום תהליך ההשתלבות של האוס-סואו, מושתלים שיניים קבועות. ארבעה שתלים בראש וארבעה בתחתית משלימים את ההליך ומעניקים למטופל שיניים חדשות ביום אחד.

כשנפגשים עם רופא השיניים השתל שלך

עברו בדיקת שיניים מלאה הכוללת צילום רנטגן של התבנית וסריקה דיגיטלית של הפה. רופא השיניים השתל מעריך את מצבך האישי, מעריך את מבנה השיניים, החניכיים והעצם שלך ומגבש תוכנית טיפול. ברגע שהשתל נמצא במקום, מתבצעת הערכה וצילומי רנטגן.

השתלת שיניים מרפאה

רופא השיניים או מנתח הפה שלך יבצעו בדיקה מקיפה לפני כל הליך השתלת שיניים

כדי לקבוע כיצד לקבוע את מצבה הטוב ביותר של עצם הלסת שלך. זה כולל צילומי רנטגן והתרשמות המשקפים את צבע השיניים שלך כדי להפוך את השתל שלך לטבעי ככל האפשר. אתה גם קובע כמה שיניים אתה רוצה להחליף בשתלים. תוכנית מלאה עשויה לדרוש תכנון נוסף עם רופאי שיניים אחרים או רופאי שיניים, בהתאם לבריאות הפה ולמצבך.

בהתאם למצב, השתלות שיניים עשויות לדרוש הליך כירורגי אחד או יותר. לפני ההשתלה, רופא השיניים ידבר איתך על אפשרויות הטיפול, תכניות הטיפול והפעולות.

הליך השתל

הוא שיטה ארוכת טווח למראה טבעי להחלפת שיניים חסרות או פגועות. היא מציעה אלטרנטיבה מבורכת לתותבות ולחלקי גשר שאינם מתאימים, ומציעה אופציה למי שחסר שורשי שיניים טבעיים שלא יאפשרו בנייה של תותבות, חלקי גשר או תותבות. אופן ביצוע הניתוח תלוי בסוג השתל ובמצב עצם הלסת. בעוד שיטת השתלת השיניים דורשת סדרה של ביקורים במשרד במשך מספר חודשים, טיפול שיניים של Softouch Dental Care מאפשר לך לחוות באופן מיידי את היתרונות של שיניים מתפקדות לחלוטין. גלה את הגורמים העשויים להשפיע על מועמדותך להליך.

בעת הערכת החלופה הטובה ביותר להשתלות שיניים

עליך לשקול את היתרונות והחסרונות של כל אחת משתי השתלת שיניים ביום אחד בקריות . ככל שתדעו יותר על אפשרויות התותבות הקיימות כיום, כך יש סיכוי גבוה יותר שתקבלו את ההחלטה הנכונה עבורכם. המחירים משתנים בהתאם למספר השיניים שיש להשתיל, לעלות עקירת השיניים והאם רופא השיניים צריך לבצע השתלות עצם או פרוצדורות אחרות בכדי למנוע בעיות פה הפוגעות בחניכיים. חשוב לזכור שעלות עקירת השיניים כלולה באותו יום במחיר השתלים האלטרנטיביים.

כולנו הלכנו למרפאת שיניים והובטח לנו שהם יציעו שתלים ביום אחד. הם ממשיכים ואומרים שבזכות הטכנולוגיה החדשה, אתה יכול לצאת מהמשרד עם שן חדשה כל יום. הצעת השתלות שיניים באותו יום כמו שיניים מחייכות כל יום נשמעת די טוב.

רשמתי חמש מהנושאים החשובים ביותר שאני דן בהם עם מטופלים שרוצים להסיר פערים

גשרים או תותבות לא נוחות ולהחליף אותם בשתלים קבועים בעלי מראה טבעי מדי יום. רוב האנשים שמעו כי השתלות שיניים הן נפלאות מכיוון שהן יכולות להחליף שיניים חסרות על ידי שימוש בהן כעוגן למגוון שיניים תותבות.

החלק התחתון של השתל

הוא החלק שבו יש ברגים שאפשר להשתמש בהם כדי לחבר אותו בבית. יש לנעול את הברגים הללו כדי לשמור על שני האובייקטים. יתרון גדול של שתלים הוא התמיכה המוצקה של השיניים החדשות שלך והתהליך הנדרש לריפוי העצם סביב השתל.

תנועות קטנות יכולות להגביר את הסיכון לכישלון

כך שההשתלה באותו יום היא טכניקה מדויקת מאוד ועל הרופאים לנקוט בצעדים הנדרשים בכדי להבטיח שהשתל לא ינוע או ישתלב בעצם במהלך החודשיים הראשונים. למרות שההשתלה באותו יום, כפי שהוזכר לעיל, עשויה להתאים למצבים מסוימים, יתכן שהיא אינה מתאימה לכל החולים ותהליך בחירת המקרה הוא שלב חשוב בתהליך זה.

ישנם מספר סוגים של שתלים באותו יום, שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו. שתל באותו יום מאפשר הצבה של שן זמנית או מספר שיניים באותו יום בו אתה מקבל את השתל. כמו ברוב הליכי השיניים והרפואה, לא כולם אוהבים או מקבלים את ההליך.

מה שמבדיל בין השתלים באותו יום לבין שתלים קונבנציונליים

הוא העובדה שזמן הטיפול שלהם מופחת באופן משמעותי. הם לא מיועדים לאנשים שמעשנים, חורקים שיניים, נוטלים תרופות מרשם המגדילות את הסיכון לאיבוד עצם או יש הליכים לטיפול במחלות המשפיעות על יכולת הריפוי של הגוף. הם יכולים גם להיות שילוב של שתל יחיד ושתל התומך בגשר שיניים.

רופאי שתלים מנוסים כמו אלן

שרוצים את התוצאות הטובות ביותר עבור מטופליהם, מקדישים זמן לתכנון ההליך. הם מבצעים סריקות מפורטות של שיני המטופל ושוקלים כיצד המטופל ניגש לטיפול להשגת תוצאות מיטביות. ביקור יחיד להשתלה יכול להיעשות ביום אחד, אך זו אפשרות שרופא השיניים שלך צריך לדון איתך.