שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

האם זה כואב? הסרת שיער לנשים

תוכן העניינים:

ניתן להשתמש בהסרת שיער בלייזר על הפנים, אך מה שאנשים שואלים לעתים קרובות כאשר הם חושבים על הסרת שיער בלייזר הוא באיזה אזור ניתן ליישם את הטיפול. אזורים נפוצים בהם נשים עוברות הסרת שיער בלייזר הם החלק האחורי של הראש, הצוואר, החזה, הכתפיים, הידיים, הרגליים, הידיים והרגליים.

אזורים אלה יהיו החלקים הכואבים ביותר בגוף שניתן להסיר באמצעות הסרת שיער בלייזר

אך הם לא יהיו נטולי כאבים לחלוטין. טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים גם להרגיש כואבים במידה מסוימת, וכמה הם מכאיבים תלוי באיזה חלק בגופך עובר את הטיפול. לפעמים כדאי לסבול מעט כאב כדי לסבול את תהליך הסרת שיער בלייזר כדי לחסוך זמן ולחץ של גילוח העור במהלך התקופה.

כאמור קודם

מדובר בעסקה די מתוקה, אך ייתכן שאתה תוהה עד כמה הסרת שיער בלייזר שלך עלולה לפגוע. הסרת שיער בלייזר היא הליך רפואי בו משתמשים בקרן אור מרוכזת מלייזר להסרת שיער לא רצוי. זה עדין מספיק לשימוש באזורים רגישים בגוף והוא יעיל ביותר. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כיצד פועל הסרת שיער בלייזר, כמה זמן לוקח, היתרונות והחסרונות של טיפולים שונים להסרת לייזר לגברים ונשים וההשפעה של טיפולים אחרים.

באשר לסף הכאב

הסרת שיער בלייזר היא איפשהו בין גילוח, ללא כאבים וגדלים וכואבים. זה לא צריך להיות כואב, אבל לעזאזל הקדוש האם זה כואב והאם זה כואב. כשמדובר במגבלות הכאב, שיער בלייזר שמוסר שהולך נופל אי שם במרכז הספקטרום מגולח – כואב לשעווה – כואב לכואב ולא כואב בכלל. מבחינת כאב, הסרת שיער בלייזר מכאיבה בערך כמו גילוח ואז שעווה, אבל זה ממש לא משהו לדאוג. אם לשים את זה בפרספקטיבה, זה יכול לגרום לסף כאב של כ- 10-20% מכאבי הגילוח, שזה ממש לא כל כך הרבה כאב.

אם אתה רוצה להימנע מכאבים שמגיעים לפעמים עם הסרת שיער בלייזר מקצועית, אל תסתכל רחוק יותר מ- KENZZI, שיכול לעזור לך. כשאתה חושב לראשונה על לייזרים להסרת שיער, שאל את המרפאה שלך לגבי המכונות בהן הם משתמשים.

אם היו לך בעבר קעקועים או שעוות ביקיני

ייתכן שלא תוכל להתמודד עם הסרת שיער בלייזר, אך אם נמאס לך לקבל את העור החלק המשיי שקיווית לו, ייתכן שזה פשוט הפיתרון בשבילך. אם שעווה מכאיבה מדי בשבילך, אם אתה מתגלח כל הזמן או אם הזמן עובר, הסרת שיער בלייזר היא הדבר הנכון עבורך. למרות שזה לא כואב כמו שהיה, הוא יכול להציע דרך טבעית הרבה יותר, פחות פולשנית ופחות כואבת לגדול, למרוט ולגדל שעווה מבלי לקבל תפרים של קעקוע, ביקיני או שעווה.

לאחר שנים של גילוח, זה רק טבעי לתהות כמה מהר תוכלו ליהנות מתוצאות הסרת שיער בלייזר. מרבית הלקוחות עוברים מגילוח לשעווה לאחר שגילו את היתרונות של הסרת שיער בלייזר.

היא מציעה אפשרות להסיר שיער גוף לא רצוי בפחות זמן ובעלות נמוכה יותר מגידול, מריטה וגילוח. להסרת שיער בלייזר יש פחות תופעות לוואי והיא יעילה יותר בהסרת שיער לא רצוי כמו גם פחות כואבת בהשוואה לשיטות אחרות כמו גילוח ושעווה. אמנם אתה עדיין מסוגל להשיג את אותן התוצאות כמו שעווה רגילה או אפילו שעוות גוף מלאה, אך ישנם מספר דברים שתוכל לעשות כדי להפחית או לסלק את הכאב.

חסרון אחד הוא שהסרת שיער בלייזר יכולה לדרוש שישה טיפולים או יותר כדי לעבוד, וכי רק 20% מהשיער צריך להיות מטופל, ולכן זה חייב להיות קבוע.

עם זאת, חשוב לציין שרק גילוח מותר לפני התור להסרת שיער בלייזר. אינך צריך להתגלח לפני הפגישה הקודמת או אחריה, מכיוון שמטרת הסרת שיער בלייזר היא למנוע ממך להתמודד אי פעם יותר, גם אם תצטרך.

לקוחות העוברים טיפול הסרת שיער בלייזר חייבים להימנע משעווה או פינצטה לפני ואחרי הסרת שיער

אפשרות להסרת שיער. אם אתה רוצה שסטודים יצמחו או יקרעו, דאג שלא תשתמש בשום מסיר שיער אחר. אתה כבר יודע כמה חשוב לשמור על שיערך בסוד מפני השמש במהלך הסרת שיער בלייזר. אתה גם לא צריך להשתמש בשום מסיר שיער אחר, מכיוון שמריטה או שעווה עלולים לפגוע בעור שלך.

התחושה של הסרת שיער בלייזר כנראה לא כואבת כמו עוקץ

אם כי סביר להניח שכולם מרגישים את הכאב אחרת. הכאב שאתה מרגיש במהלך טיפול הסרת שיער בלייזר שונה מאדם לאדם וכולם שונים. בהשוואה לשעווה או אלקטרוליזה, התחושות של הסרת שיער בלייזר יכולות לגרום לכאב, אך לא כמו בטיפולים אחרים.