שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

הסרת שיער בפנים לנערות

תוכן העניינים:

אמנם הסרת שיער בלייזר בפנים אינה חדשה לאף אחד, אך הסרת שיער בלייזר בפנים יכולה לעורר כמה שאלות. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להכין ולטפל בעור שלך לפני ואחרי הסרת שיער. הקרמים המדורגים ביותר לנשים שקונים באמזון, כולל הקרמים הפופולריים ביותר לגברים ולנשים, ואנחנו מסבירים את הטוב ביותר שתוכלו לבחור לכל עור.

תוכלו לבחור בין מספר שיטות בטוחות, החל ממריטה בפינצטה וכלה בתכנון מיפוי, ועד להסרת שיער בפנים.

באשר לאפשרות אחרת

LaFragola אומר כי אלקטרוליזה דומה להסרת שיער בלייזר בכך שהיא מסירה שיער בזה אחר זה באמצעות חשמל. תהליך זה יכול לעכב את צמיחת השיער לתקופות ארוכות יותר, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת אם ברצונך פיתרון מהיר וקל לבעיה ארוכת טווח כגון נשירת שיער בפנים.

תשכחו מ- DIY, הסרת שיער בלייזר זולה יותר לטווח הארוך ואתם אפילו לא צריכים לדאוג לשיער פנים.

גידול

הוא השיטה המועדפת להסרת שיער ואינו מצריך שום עבודת הכנה. בין אם אתה רוצה לעצב את הגבות שלך או להראות שהשפם שלך הוא הבוס, רצועות שעווה הן אפשרות נהדרת לנסות חלקים שונים בפנים שלך. זהו מותג טיפוח מהימן שקיים מאז תחילת שנות התשעים והוא אחד ממותגי טיפוח הפנים הפופולאריים ביותר בעולם. מסיר שיער פנים חד פעמי של נילה מהווה אלטרנטיבה חלקה להסרת שיער פנים, טיפול בגבות ועיצוב הפנים של העור בעזרת להב מוגן מגן. הגימור מספק עדין מספיק בכדי לאפשר לשיער לצמוח בחזרה סמיך וכהה ולהבטיח שלא תצטרך לתת לו לצמוח חזרה לפגישה הבאה.

אם יש לך עור בהיר עם שיער כהה מאוד

אתה מועמד מושלם להסרת שיער בלייזר מכיוון שהוא מכוון לצבע זקיקי השיער שלך ובעצם שורף את השיער לפני שהוא נושר. אם יש לך שיער כהה על הפנים שניתן להבחין בניגוד לגוון העור הבהיר יותר שלך, יתכן שאתה מועמד טוב להסרת שיער בלייזר. על פי הדיווחים, לייזר האלכסנדרריט המפועם הארוך של שיער פנים חד פעמי של נילה גורם לדיווחת פחות נשירת שיער ופחות גירוי משיטות להסרת לייזר קונבנציונליות. אם אתה באמת רוצה להפחית את השפם לצמיתות ולראות, אז הסרת שיער בלייזר היא אולי הדרך היחידה. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר בפנים היא זו שיכולה להסיר שיער בפנים ללא ההשפעות המזיקות שלגילוח ושעווה יכולות להיות על הפנים שלך.

הסרת שיער בלייזר לעומת זאת, מציעה פיתרון ארוך טווח לבעיית נשירת שיער בפנים. זו אחת השיטות הטובות ביותר להסרת שיער פנים מכיוון שהוא יעיל יותר משיטות אחרות כמו גילוח ושעווה, וזה פחות יקר.

הסרת שיער בפנים בלייזר L מחייבת אותך להופיע כל שישה שבועות לפגישה וזה לא יהיה משהו שאתה צריך לעשות כל יום

כדי להיפטר משיער פנים. קחו בחשבון שזה לא נורמלי ולא תוכלו להסיר את השיער בעזרת מכונת גילוח בצורה יעילה כמעט כמו שהייתם עושים אם מבצעים הסרת שיער בפנים מקצועית. לא משנה באיזו שיטה תשתמשו להסרת שיער בפנים, זכרו שהיא יכולה להיות יקרה, אך יעילה אם הייתה יעילה עבורכם לפני שקיבלתם אותה.

כפי שאומר בלונדין

רוב הנשים בעלות שיער פנים לא רצוי יצטרכו לנקוט באחת מהטכניקות הללו להסרת שיער. מכיוון שדרמפלנס אינם מסירים את השיער בשורש, יתכן שהם אינם האופציה הטובה ביותר להסרת שיער בפנים. פנה לאלקטרולוג טוב שיכול להסיר את זקיקי השיער שלך בבטחה לנצח.

שעווה

היא השיטה הנפוצה ביותר להסרת שיער פנים ולפרגולה אומרת שהיא עובדת היטב לכל סוגי שיער הפנים. לדבריה, השיטה המועדפת עליה היא שעווה, שהיא פחות פולשנית משיטות אחרות להסרת שיער שאינן רפואיות ועובדת טוב יותר עם כל סוג של שיער פנים.

אנשים יכולים גם להשתמש בשעווה כאמצעי להסרת שיער בפנים

אך עליהם להקפיד שלא להשתמש בו יותר מדי (ראו מסכה להסרת שיער ביתית לשיער פנים). אם אתם מעדיפים שיטת גילוח להסרת שיער בפנים, זה בסדר, רק וודאו שאתם יכולים לגלח, השתמשו בקרמים הפילינגיים ושיש לכם מראה נוחה. זהירות בעת שימוש בקרם שעווה והסרת שיער: אם השתמשת בג'ל גילוח, קצף או שמן, יתכן שזה לא הפיתרון הטוב ביותר עבורך וייתכן שתצטרך להשתמש בתכשיר אחר.

אם אתה צריך, זמירה חייבת להיעשות על ידי מומחה מקצועי להסרת שיער בפנים, כגון מנתח פנים או רופא עור, או מומחה בקרבתך.

אם אתם מחפשים יותר מכמה שערות מפוזרות, כלים להסרת שיער בפנים יכולים להיות מייגעים. מלקחיים היא השיטה הנפוצה ביותר להסרת שיער אצל בנות, אך היא יכולה לקחת יותר זמן ולהסיר שיער אחד בכל פעם.