שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

הסרת שיער פלומתי בפנים לנשים

תוכן העניינים:

מגילוח, הברשה ושעווה, ישנן דרכים רבות ושונות להתמודד עם שיער פנים לא רצוי. למעשה יש יותר מעשרה מומחים – שיטות מאושרות להסרתו, אך כולנו שמענו על שעווה ופינצטה.

ישנן מגוון שיטות להסרת שיער, החל מגילוח פשוט וזול וכלה בשיטות מסובכות ויקרות יותר כמו שעווה, שעווה ופינצטה. אם לקחת אחד או יותר מאלה, עליך לדעת את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהמוצרים הללו לפני שתשתמש בהם על הפנים שלך.

למרבה המזל

הסרת שיער בלייזר בפנים היא שיכולה להסיר שיער בפנים ללא ההשפעות המזיקות שלגילוח או שעווה יכולות להיות על הפנים שלך. קחו בחשבון שזה משהו שאתם לא צריכים לעשות כל יום מכיוון שלא תוכלו להסיר את השיער בצורה יעילה כמעט כמו מכונת גילוח אם לא תקבלו טיפול מקצועי להסרת שיער בפנים. ביום הסרת שיער בלייזר, עליכם לגלח את החלקים בפנים שצריך לטפל בהם.

ניתן להשתמש במסיר שיער פנים על הגבות

כדי להסיר שיער גוף, מוך אפרסק ולקלף את העור, מה שלא צריך להיעשות באופן אוטומטי. מסיר שיער פנים חד פעמי של חברת נילה נועד להחליף בצורה חלקה את תהליך הסרת שיער בפנים וטיפול בגבות ועיצוב עור עם להב מוגן מגן. הגימור מספק גימור עדין מספיק בכדי לאפשר לשיער לצמוח שוב ולהכהה, אך לא כל כך עדין שהוא צומח לפני הפגישה הבאה.

לא משנה מה תהיה הסיבה, זכותך להסיר שיער פנים ואתה יכול לבחור את הטוב ביותר לעור שלך ', הסבירה. כמובן שעולם היופי המציא מגוון דרכים להסרת שיער פנים, אבל מי בוחר באיזה?

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על אופן ההכנה והטיפול בעור שלך לפני, במהלך ואחרי הסרת שיער בפנים. עיין בפוסט בבלוג זה העונה על השאלות הנפוצות ביותר על כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער לנשים. הקרמים המובילים ביותר לנשים שקונים באמזון, כולל האפשרויות הטובות ביותר לגברים ונשים, כמו גם טיפים וטריקים לטיפוח העור.

עלות הסרת שיער בלייזר בפנים תלויה בכמות השיער שתסירו ובאיכות הטיפול בלייזר. על פי הדיווחים, לייזרים אלכסנדריטים עם דופק ארוך, כמו הלייזר לטווח הרחוק, גורמים פחות נזק לעור מאשר טיפולי לייזר עם דופק קצר.

פינצטה

היא דרך יעילה להסיר שיער מהפנים אם מסירים כל שערה בנפרד, אומר בלונדין, אבל הם לא יעילים כמו פינצטה בלבד, אומר גאראי. מכיוון ש- Dermaplans אינם מסירים שיער בשורשים, יתכן שהם אינם האפשרויות הטובות ביותר להסרת פנים או שיער בשבילך.

שעווה היא השיטה הנפוצה ביותר להסרת שיער פנים ועובדת היטב עם כל סוגי שיער הפנים, אומרת לה פרגולה, אך לא תמיד זו האופציה הטובה ביותר.

מצד שני

הסרת שיער בלייזר מציעה פיתרון ארוך יותר – קבוע יותר, יעיל יותר וזול יותר. LaFragola אומרת שהשיטה המועדפת עליה היא שילוב של טיפול בלייזר ושיטות אחרות להסרת שיער בפנים. עבור נשים המתוסכלות משיער הפנים שלהן, לייזרים להסרת שיער יכולים להיות בחירה טובה. לדבריה, כדאי לחפש אלטרנטיבות להסרת שיער בפנים לפני שתבחר בטיפול בלייזר.

במקום לשרוף שיער גלוי על העור

הסרת שיער בלייזר מוצאת והורסת את הזקיקים, ומונעת מהשיער לצמוח מחדש. במקום לספק עור ללא שיער לאורך זמן, הוא מאט את הצמיחה. הליכי הסרת שיער בפנים יכולים להסיר שיער פנים בפחות זמן משיטות אחרות כמו פינצטה, שעווה, פילאטיס מדליק ואפילו שעווה. עם זאת, פינצטה, שעווה, אפילציה ואפילציה נחוצים בכדי להסיר שיער פנים לא רצוי.

צמיחת שיער הורמונלית בדרך כלל אינה מגיבה להסרת שיער בלייזר

אומר LaFragola, כך שעווה עשויה להיות האופציה הטובה ביותר. הסרת שיער בלייזר בפנים דורשת פגישה כל שישה שבועות לערך, שמחירה נע בין $ 1,000 ל -2,500 $ לפגישה, על פי האקדמיה האמריקאית להסרת שיער בפנים. לדוגמא, הסרת שיער בפנים בלייזר יחיד אצל גברים לא אורכת יותר מ -10 דקות, אצל נשים זה יכול לקחת עד שלושה שבועות.