שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

הסרת שיער לילדות קטנות

תוכן העניינים:

הרעיון הכללי הוא שבנות עשויות להתעניין בהסרת שיער ברגע שהן יגיעו לגיל ההתבגרות, אך זה לא תמיד המקרה. כשמדובר בשיטות להסרת שיער, מרבית הנשים חשות צורך לבחור בין שעווה כואבת או גילוח מדי יום. אם תתחיל את הסרת השיער שלך בשגרה שעווה, זה יעזור לפרק את זקיקי השיער מהר יותר, ועם הזמן תתחיל להבחין בצמיחת שיער פחות. הסרת שיער בלייזר נסבלת היטב ובני נוער מבוגרים לא יונעו מלהתחיל בהליך לא נוח זה.

אני לא מסוג האנשים שלוקחים את התאומים שלי לכל מקום להסרת שיער מקצועית

אבל אם תשאלו אותי, לאופולנטלייזר יש מכון שעווה שעכשיו תוכלו לבחור להסרת שיער בלייזר לצמיתות. באופן אישי, זה זול, אז לא הייתי ישן אם אשתחווה לקביעות הסרת שיער בלייזר עד שבתי תהיה מבוגרת ומוכנה ללכת בעקבותיה. כפשרה, יאנג ובתה הסכימו כעת לשטוף את הרגליים כפשרה כרגע, ולא אאבד שום שינה בגלל זה.

אמנם המאמץ להסרת שיער בלייזר תלול, אך נראה שהוא משתלם מבחינת חיסכון בזמן ולא יותר זמן. אני לא מוציא כסף על שעווה או מכונת גילוח, מסיר את לייזר השיער שלי ולא מוציא עליו יותר.

כשאתה צעיר

בדרך כלל יש לך הרבה זמן למרוט ולגלח, אבל ככל שאתה מתבגר ויותר אחריות הופכת להכבידה יותר ויותר. לכן, סביר יותר שתנסו הסרת שיער בלייזר, וצעד הפעולה הטוב ביותר הוא לדון בנושא עם המתבגרת שלכם לפני שהיא תושיט יד לגילוח בחדר הרחצה ותגלח את כל השיער הלא רצוי ללא השלכות מצערות. אם בעיות העור שלך נגרמות על ידי הסרת שיער ולפתע יש לך שיער הרבה יותר לא רצוי, רופא עור יכול להסביר מה קורה ולהמליץ על איזו אפשרות מתאימה לך. אין גיל אידיאלי להתחיל בהסרת שיער, אז גש לאלקטרולוג טוב שיכול להסיר בבטחה את זקיקי השיער שלך לנצח.

אם אין אפשרות להפסיק את התרופות

אתה יכול להשתמש בקרם להסרת שיער כגון Nad, Veet או שילוב של שניהם. קרמים להסרת שיער בעדינות הם מספיק כדי למרוח גם על האזורים הרגישים ביותר בעור, כולל קווי הביקיני. אם יש לך עור רגיש, שקול את האפשרות Veat העדינה במיוחד אם אתה חושש שקרם הסרת השיער שלך עשוי לגרות אותך או לגרות את עורך.

אדמומיות וגירוי נותרים כאשר גדלים

והקונים אומרים שזה חוסך גילוח. טיפולי הסרת שיער בלייזר בגוף שומרים על העור מפני גירוי ומוודאים כי סוף סוף נגמרו הימים החשודים של הסרת שיער וגוף. SINGLE למה שאתה יכול לצפות מגילוח, מה שיחסוך לך הרבה זמן, כסף וצרות בטווח הארוך וישפר את בריאות ורווחת העור שלך.

הראשון

הוא שקילוף קבוע של כל הגוף הופך את העור לחלק הרבה יותר, וכתוצאה מכך הסרת שיער הופכת לקשה פחות ותוכלו להתגלח בצורה יסודית הרבה יותר, וזה אחד היתרונות העיקריים בבחירת הסרת שיער שיטה. הפחתת שיער קבועה עלולה להוביל לחיסכון ארוך טווח, שכן קרמי שעווה ושיער תכוף הסר טיפולים שאינם נחוצים לאחר שהשיער נעלם. אריכות חיים הופכת נשירת שיער לכואבת ויעילה יותר מהסרת שיער רגילה.

גידול

הוא השיטה המועדפת עלי להסרת שיער ואני כאן אם תרצו בכל השיח. גרסאות שעווה ביתיות לסוכר ממלאות את אותה פונקציה כמעט כמו שעווה, אך הן משתמשות בשיטה הרבה יותר משתלמת ופולשנית מאשר קרמי שעווה וטיפולי הסרת שיער. רצועות שעווה של מותגי טיפוח מהימנים, שקיימות מאז תחילת שנות התשעים, אינן דורשות שום הכנה וניתן לעשותן תוך מספר דקות אם זו כוס התה שלך. אם אתה מתמודד עם ילדה קטנה עם שיער ארוך, עבה או אפילו גדול, לילד שלך יש הרבה שיער לא רצוי שהם צריכים להתגלח ולצמוח.

האפילה הפיזית כוללת פינצטה

מריטה, גילוח ושעווה, אך הסרת שיער לצמיתות עשויה להימשך מספר שנים ויש לבצע אותה מדי שבוע. בעוד שנשים יכולות להשתמש בסכיני גילוח לגברים להסרת שיער, בטוח יותר להשתמש בתער שתוכנן במיוחד לעור נשי רך ורגיש. פינצטה היא שיטה יעילה להסרת שיער זמנית והיא השיטה הזולה ביותר להסרת שיער. זהו תהליך איטי, מייגע וכואב, עלול לפגוע, לוקח המון זמן, אינו האופציה הטובה ביותר לאזורים גדולים ויכול להיות שיש לו תופעות לוואי חמורות. אם אתה באמת רוצה להפחית את השפם לצמיתות ולראות, הסרת שיער בלייזר היא הדרך היחידה. משתמשים בו בבית, אך יהיה עליכם להשתמש במכשיר זמן רב יותר כדי לראות את התוצאות ולהשתמש בו בבית.