שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

הסרת שיער לנשים מבוגרות

תוכן העניינים:

הופתעתי לגלות שהסרת שיער בלייזר עובדת לנשים מבוגרות וצעירות יותר. זה הופך את ההיפטרות מהשיער שלך להרבה יותר קל וזול – יעיל יותר מכל שיטה אחרת. אם יש לך הרבה שיער על הראש או שנמאס לך להתגלח, לגדול, למרוט, לחתוך ולהלבין כל יום, זה בדיוק הפיתרון שאתה מחפש. אם אתה בדרך כלל הולך למספרה להסרת שיער ואתה חושש להפוך לגברת מזוקנת, אתה צריך להסתכל. גידול הוא השיטה המועדפת עלי להסרת שיער ואינו מצריך עבודת הכנה. רצועות שעווה של מותג טיפוח מהימן שקיים מאז תחילת שנות התשעים, כמו לוריאל.

אפשרות אחת

היא לקנות ערכת הסרת שיער בלייזר לבית אם אתם רוצים הסרת שיער לצמיתות יותר מאשר הסרת לייזר במספרה. ניתן לבצע הסרת לייזר בבית אם שיערך בהיר או מטושטש או אם הוא בהיר מזה. ישנם אנשים רבים המעוניינים בהסרת שיער לצמיתות ועושים זאת על חשבונם. – פינצטה יכולה לשמש גם כתוסף לכל שיטת הסרת שיער כדי להיפטר משיער צומח או קצר באמת, אומר גאראי. כאשר משתמשים בשילוב עם שיטות אחרות כגון שעווה או פנינים כדי לעבוד במחזור הצמיחה, זה עובד באותה מידה.

אם אתה רוצה להיפטר מהפאות שלך לצמיתות

הסרת שיער בלייזר היא פיתרון בטוח ויעיל בהחלט. פנה לאלקטרולוג טוב שיכול להסיר את זקיקי השיער שלך בבטחה לנצח, אך אם אתה מחפש דרך מהירה וקלה להיפטר מהטיולים הטובים ביותר שלך, לייזרים הם האופציה המושלמת.

הסרת שיער בפנים בלייזר L מחייבת פגישה כל שישה שבועות לערך, שמגיעה בעלויות של 5,000 עד 7,500 דולר לפגישה, בתוספת תשלום שנתי של 10,200 דולר. הסרת שיער בלייזר אורכת 30-45 דקות ברגליים ובגב, ואורכת למשל 10 דקות.

חשוב לזכור הסרת שיער בלייזר בשנות ה -30 וה -40 ולהימנע מהטיות גזעיות, אך שיער אפור ולבן אינו מגיב אליו.

כשאתה צעיר

בדרך כלל יש לך הרבה זמן למרוט ולגלח, אבל ככל שאתה מתבגר ויותר אחריות הופכת להכבידה יותר ויותר. מצד שני, הסרת שיער בלייזר מציעה פיתרון ארוך טווח לבעיית שיער גוף לא רצוי, ולכן סביר יותר שתנסו זאת. עליכם לשקול את המקצוענים מול הזמן והעלות, אך בסופו של דבר הסרת שיער בלייזר יכולה להיות דרך יעילה להפחית את כמות שיער הגוף הלא רצוי. אם אתה נמצא בשנים העמוסות של שנות ה -20 וה -30, כדאי בהחלט לשקול הסרת שיער בלייזר במיאמי כדי להיפטר משערות לא רצויות אלה.

אתה לא צריך לדאוג לשיער פנים, ובטווח הארוך הסרת שיער בלייזר זולה ממה שהיא תהיה.

קחו בחשבון שזה משהו שאתם צריכים לעשות כל יום

כדי שלא תוכלו להסיר את השיער בצורה יעילה כמעט עם מכונת גילוח כמו שהייתם עושים עם הסרת שיער פנים בפנים. אם תרצו לנסות רצועות שעווה, סוכר וחוטים, עליכם לדעת כי השיטה היעילה ביותר לשיער פנים קבוע היא גילוח. למרות שזו שיטה יותר זמן, אם רק תרצו לנקות כמה קווצות, עדיף לצחצח את כל שיער הפנים. עזוב את DIY, יש עדיין משהו שאתה צריך לעשות כל יום, אלא אם כן אתה לא מסוגל להסיר את כל השיער שלך בצורה יעילה כמעט כמו התער.

אם תחליט להתגלח שוב, תוכל להבחין בהבדל הראשון, וזה יהיה זהה לאחר שהסרת שיער בלייזר.

ישנם רופאי עור המציעים טיפולים להסרת שיער, כולל קרמים במרשם העלולים להאט את צמיחת השיער בפניה של אישה. חברה טורקית, שעברה הרבה פעולות להסרת שיער בלייזר, התנהגה טוב מאוד במהלך ההליך.

התהליך יכול לעכב את צמיחת השיער לאורך תקופות ארוכות יותר ולכן הוא אופציה טובה למי שרוצה פיתרון קבוע יותר לבעיית נשירת שיער ארוכת טווח.

כלים להסרת שיער בפנים יכולים להיות מייגעים אם אתם מחפשים יותר מכמה שערות פזורות

בין אם הסרת זקיקי שיער, שעווה או אפילו לייזר, זה יכול להיות קשה למצוא את שיטת הסרת השיער שמתאימה לך בכל הנוגע לפנים שלך. אם אתה רוצה להיפטר מההמולה, הנה מה שאתה צריך לדעת על כל האפשרויות האפשריות. שיער לייזר שהוסר מוסר דרך יעילה יותר להסרת שיער גוף לא רצוי מאשר בגידול, מריטה או גילוח.

המשך לקרוא

כדי ללמוד כיצד להכין ולטפל בעור שלך לפני, במהלך ואחרי הסרת שיער בפנים. רשימת הקרמים המובילים שלנו לנשים שקונים באמזון כוללת מגוון רחב של מוצרים לגברים ונשים בכל הגילאים, כמו גם כמה מהמוצרים הפופולריים ביותר שיש לנשים בארה"ב.