שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ הסרת שיער:

אלטרנטיבות הסרת שיער לנשים

תוכן העניינים:

בכל הנוגע לשיטות להסרת שיער, מרבית הנשים חשות צורך לבחור בין שעווה כואבת לגילוח מדי יום. עבור רוב האנשים גילוח הוא השיטה הראשונה להסרת שיער שנראה כאילו הוא מהיר, כואב וזול יחסית. ישנם שני סוגים של גילוח: גילוח ידני עם מכונת גילוח ידנית וגילוח ידני עם מכונת גילוח חשמלית.

אם אתה מישהו שמרגיז במיוחד עד כמה שעווה מכאיבה ובאיזו תדירות אתה מתגלח

עליך לשקול אפשרויות אחרות להסרת שיער במהלך תקופה זו. גידול יכול להיות כואב ככל שתוכל ויקר כמו שאנשים רבים היו אומרים שזה שווה את זה, אבל אם אתה לא בטוח אם זה שווה את זה או לא, אנו יכולים להציע לך רשימה של החלופות היעילות והמשתלמות ביותר לשעווה וגילוח לנשים. השיטה הפופולרית ביותר להסרת שיער בה שני המינים יכולים להשתמש בנוחות היא שימוש ללא כאבים במכונת הסרת שיער. הסרת שיער בלייזר היא אפשרות נהדרת לגברים ונשים בכל הגילאים, המגדרים והנטייה המינית.

תוכלו לחפש אלטרנטיבות להסרת שיער בפנים לפני שתחליטו לעבור טיפול בלייזר. לאחר מכן, הסרת שיער בלייזר כחלופה לשעווה ולגילוח תהיה דרך יעילה להגביר את ביטחון המטופלים בקרב גברים ונשים בכל הגילאים, המגדרים והנטייה המינית.

אמנם שיטות כמו שעווה וגילוח הן אפשרויות פופולריות, אך אף אחת מהשיטות הללו אינה מציעה את אורך החיים שהופך אותן ליעילות עבור גברים ונשים בכל הגילאים, מגדרים ונטיות מיניות.

אם אתם מחפשים משהו שעובד זמן רב יותר

כדאי לכם לבחון שיטות אחרות להסרת שיער, אך הם נוטים להיות יקרים יותר. חלק מהתרופות הביתיות הטבעיות שאולי תרצו – נסו תחילה להפגיז מעט כסף לקרם להסרת שיער בגוף מלא, כמו ג'ל או מוצר דמוי ג'ל. הקרמים המובילים ביותר לנשים שקונים באמזון, כולל הפופולריים ביותר של חברת הסרת שיער טבעי, כוללים מגוון רחב של מוצרי טיפוח שיער טבעיים לגברים ולנשים כאחד.

ריכזנו תשעה קרמים להסרת שיער שלקוחות אומרים שהם אכן עובדים, אחד במיוחד לגברים ואחד לנשים. אין ספק שאלו בטוחים ויעילים, אך לא תמיד הם הבחירה הטובה ביותר לצרכיה של כל אישה.

הסר שיער מהשורשים ולא משטח העור והסר שיער בקו השיער, לא בחלקו העליון או התחתון.

גידול

הוא השיטה המועדפת עלי להסרת שיער, אבל כאן זה בהחלט שם לכל השיח, אם זו בחירתך. מותג טיפוח טיפוח מהימן שקיים מאז תחילת שנות התשעים, נד מיועד להסרת שיער בפנים בטוחה כדי להפוך את הגידול למעט פחות מאיים. קרמי הסרת השיער של נאד עדינים מספיק בכדי לטפל אפילו באזורי העור הרגישים ביותר, כולל קו הביקיני. רצועות שעווה (אם זו כוס התה שלך) אינן דורשות כל עבודת הכנה והן יכולות להיעשות תוך פחות משעה-שעתיים.

זה לא משהו שאתה צריך לעשות כל יום

מכיוון שאתה לא יכול להסיר שיער בצורה יעילה כמעט כמו מכונת גילוח, אלא אם כן תקבל טיפול מקצועי בשיער פנים. אם אתה רוצה להחליף שיער – הסר את הרגליים, את קו הביקיני או את בתי השחי – זו אפשרות נוספת שעליך לשקול, יחד עם הגילוח והשעווה התכופים יותר. זכרו כי מדובר בשיטה לטווח ארוך בהרבה, לכן לא כדאי להלבין, להשתמש בקרמים להסרת שיער ולעבור טיפולי אלקטרוליזה באזורים אלו, אך כדאי לחשוב אם יש שיער שיש להסיר.

אם יש לך עור רגיש, שקול אפשרות חזקה במיוחד כמו Veet אם אתה חושש שקרמים להסרת שיער עלולים לגרות אותך. אם אתה זקוק להסרת שיער רצינית על החזה, הגב או הרגליים, אתה יכול להלבין קרם ג'ל להסרת שיער.

בשעווה אינך משאיר אדמומיות או גירוי

והגימור מספק מספיק עדין בכדי לאפשר לשיער לצמוח ולהכהה שוב ולהבטיח שהוא לא צריך לצמוח לפני הפגישה הבאה. זה עוקץ פחות ממה שניתן היה לצפות מגילוח, שלדברי חלק מהקונים חוסך להם עד 30 אחוז מעלות הסרת השיער הרגילה.

לאורך זמן שעווה יכולה לגרום לשיער לצמוח עדין יותר על ידי הגדלת המרווח בין הפגישות להסרת שיער

אם אתה משתמש בשעווה כצורה העיקרית של הסרת שיער, השיער שלך נהיה עדין יותר, מה שהופך אותו פחות נוטה לגירוי ונוטה יותר לנשירת שיער לאורך זמן.

כשאתה חושב על אלטרנטיבה של שעווה ברזילאית

זה תהליך מחשבה מאוד פופולרי לעשות הסרת שיער בלייזר. מכיוון ששיער נוסף הופך להיות קשה יותר להשגה בכל מקום, מכיוון שהבליטות שלך הולכות וגדלות והשיער הנוסף שלך נעשה קשה יותר להגיע לכל מקום, הסרת שיער בלייזר נראית כמו אפשרות טובה למדי בהשוואה לגילוח ושעווה, במיוחד בהשוואה לאפשרויות חלופיות אחרות.